Upp och ner och hit och dit

Nu har jag rest en hel del i landet de senaste dagarna.
   Först var jag hem en sväng för snart två veckor sen. Dagen efter returen åkte vi till Göteborg och dagen efter vi kom hem därifrån bar det genast av till Karlstad för *bröllopsspelningen.
Efter många mil hit och dit är jag äntligen tillbaka i Jennys trygga sköte.. hennes hem alltså. It's a saying..

Hur som helst så har jag varit på stranden med Jenny och mamma Carina hela dagen nästan. Det var galet gött, måste jag säga! Har förmodligen brännt mig en hel del nu med tanke på att axlarna redan var laxröda redan innan vi åkte. Hoppas det blir brunt nån gång.

Imorgon börjar Jenny sitt jobb. Eller först ska hon på utbildning och info några dagar, men det är fortfarande slut på semestern. Det är lite tråkigt.. Fast vi har ju inte direkt slösat bort tiden! Både Liseberg och Norrhoga och diverse tok, så det är inget att oj:a sig över! Däremot är det ju tråkigt att det inte blir HELA sommaren som när man var barn. Det var fan sjukt tillfredställande med lite mer än två månader TOTAL ledighet i sommarväder. Synd att man inte insåg det då. Nog med att man njöt av sommarloven, men inte hälften så mycket som man hade gjort nu! Tänk dig en två och en halv månaders betald semester över sommaren.. gööött..

Men men.. nu är man ju faktiskt vuxen och måste ta ansvar och jobba och hålla på. Deal with it. Början man tänka tillbaka blir man bara stressad.

Här kommer asterisken, om någon lade märke till den i början av inlägget.

* Spelningen i Värmland gick sjukt bra! Succé är tammebanne mig ordet! Alla var jättenöjda med vårat jobb och vi fick två nya spelningar på köpet!
Karins (klasskamraten vi åkte till och bodde hos som sjunger i bandet) gård och hus var helt i min smak. Inte helt olikt mitt egna barndomshem i Norrhoga, bara det att hennes var aningen större med egna hagar och djur. Annars nästan samma!
25+ i skuggan varje dag, freesbie i solnedgången, musicerande med gamla klasskamrater, frukost, lunch och middag utomhus i trädgården.. ja listan är lång. Kort sagt var det gött nå jävulskt i Karlstad!

Nu får ni kika bilder på facebook iom att blogg.se hatar mig these days.
(Ett hett tips är att kolla in Fredrik Wibergs bilder.. beachen var inte helt fel heller i Värmland..)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Mjihihihi. Ring mig så får du veta mer.

2009-06-29 @ 22:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0