Midsommarnattens öl är god

Dagens eftermiddag resulterade i att jag kom hem från Norrhoga! Jag var ju, som nämnt tidigare, hemma över midsommar. Det blev en mer eller mindre spontanresa som bestämdes så sent som i måndags så det blev lite extra trevligt! Mamma visste ju ingenting heller så det blev även en trevlig överraskning!

Självaste midsommar blev ytterst behagande för alla sinnen!
Min syster styrde nämligen ihop lite galej hemma i våran trädgård. Det var en smart plan. Vi har ju för det första världens mysigaste trädgård/hus/allt hemma och sen slipper man fundera på transport!
Det var inte dummt att träffa alla gamla polersh igen! Man åker kanske hem för sällan.. fast det är ju även priset av att inte bo i samma del av Sverige.
Hur som helst så spelades det musik, konsumerades paj och sallader och annat gott. Ölen fällde sina tårar i allas strupar likt en begravning och det hela slutade som vanligt ute på altanen där det sista av allt dracks upp. Grannen fick springa och hämta överblivet vin och då blev det för mycket för min del. Jag svimmade av i sängen runt tretiden tror jag. Resterande satt kvar till gryningen.

Det här måste vi göra om..

(Har jag börjat skriva ointressantare, eller kanske rent av sämre, eller är det bara något jag fått för mig?)

Tjah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0