Liseberg!!

YEEEHAA!!
Två dagar på Liseberg.. UTAN FÖRÄLDRAR!

Ja.. nu är det kanske inte lika blodkärlsexploderande fantastiskt som det hade varit om jag var 10.. men ändå! Det var väldigt roligt! Tänk att det är så kul att åka karuseller! Visserligen var det Jenny som tvingade med mig i en massa saker, men det gjorde hon rätt i. Jag har blivit lite rädd tror jag faktiskt. Jag har alltid "accidents happen" i huvudet och tänker att "Näe nu jäklar går den sönder bara för att jag åker!". Det är ju faktiskt sant att olyckor faktiskt inträffar hela tiden världen över, men ska man tänka på det hela tiden så ska man ju egentligen inte gå utanför dörren.
Det är nog pga den tanken jag börjat bli lite flygrädd..

Men jag är tillbaka i hela skinnet och har en riktigt najs semester bakom mig!

Här är lite mysiga bilder från Liseberg:




Nej justja.. blogg.se är ju korv i skallen så jag kan inte lägga upp bilder längre. Fett skoj. Jag är glad. Inte irriterad och arg som en jävla stork. Alldeles tillfreds med livet och alla på jorden. Jag vill ingen illa. Jag vill inte döda. Jag vill döda. Jag vill ingen illa..........
Kolla in dom på Facebook istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0