Äntligen får jag jobba med tyskar!

Nu äntligen blir det min tur att stå framför kameran med tyskarna. Det har jag längtat efter sedan jag fick pubishår. Jenny ringde nyss och berättade att imorgon morron är det dags för oss båda att tjäna pengar på vita duken. Nu är ju det här såklart blott statistroller i någon tysk drama om.. ja vad det nu handlar om, men det är pengar till de fattiga!

Nu är det fritt fram för er (pappa och frida) att gå loss på era kamrater och berätta att jag jobbar med tysk film. Hur ni formulerar det får bli upp till er. Gratis samlagshumor direkt från familjen. Varsågoda!

Tjaaaah

Kommentarer
Postat av: fadren

Familjen filar flitigt för fantasifulla formuleringar.

2009-06-07 @ 21:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0