Jeff Beck ya'll

Jag har upptäckt en ny favorit! Den går under namnet Jeff Beck!

Inte hört talas om honom? Kolla upp snubben...

Det började med en Fuzz-tidning jag köpte för typ en månad sen som hade ett långt inslag om honom. Jag hade aldrig hört talas om honom då (kanske hört namnet men aldrig hört), men i tidningen beskrevs han som en av de gitarrgudarna, tillsammans med Clapton och co.
När jag då satt på min dator och surfade på tpb (dom ska ju bli lagliga snart så man får passa på medans man har chansen!) så kom jag på att jag måste ju kolla upp vem det här är! Jag fick fram en skiva som heter "Blow by Blow" och när den fanns i min ägo fastnade redan efter några sekunder. Killen använder inte ens plektrum!

Sicken gitarrist!

Jag köpte till och med en skiva på ginza som jag inte hittade på tpb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0