Jag ger upp

Jag tror nästan jag ger upp denna blogg och hänvisar istället till den blogg jag nu är ny medlem i

nämligen.....



0650.blogspot.com

Jo tack. 0650 är en Näsvikenbaserad blogg (Näsviken är den plats jag växte upp på) och har bara en massa djupingar till skribenter som reflekterar över olika tingest i världen, Sverige och Näsviken. Högt rekommenderad.
Dock kanske inte alltid något för känsliga föräldrar eller underåriga småbarn.. men vem har någonsin egentligen brytt sig om sådana varningar?

Go for it, säger jag..

Over and OUT

Kommentarer
Postat av: Bizz

Vad fan skulle jag hit och göra egentligen?

2009-10-14 @ 21:45:24
URL: http://0650.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0